as7aap-ll2pad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى بيضم كل ما تتمناه من اخبار فن ورياضه وكل ما يهمنا شباب وبنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تحرق دم اى بنت

VAN DER SAR
bond2aaa
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bond2aaa
مدير المنتدى
مدير المنتدى
bond2aaa

انثى
العمل/الترفيه : طالبه تتمنى التخرج
المزاج : مطرئعه

ازاى تحرق دم اى بنت Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالأحد 23 ديسمبر 2007 - 4:32

- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟ ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة ترد و تقول شىء طبيعى

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!! (اللى مش فاهم يسالنى)

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

9- لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) ..... هتنادى عليك........ - احمد .... ممكن لو سمحت...... - بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده...... طبعا و شها هيبقى احمررررررر لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق.... و فأجاة روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه و لا كأن حاجة حصلت...... هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........ و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه ا (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى .... امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ...... مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا !!!!!!!!

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟ قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!

14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى.... قولها : يا فحم مولع..!!!

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

16- لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها ساره!!!!!!!

17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت تكون احسن
https://as7aap-ll2pad.ahlamontada.com
VAN DER SAR
صاحب فضى
صاحب فضى
VAN DER SAR

ذكر
العمل/الترفيه : متفرغ لاصحاب للابد
المزاج : coooooooool
البلد : بلد الميت مليون شب

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالأحد 23 ديسمبر 2007 - 17:17

اسمها نصايح بقى مش تحرق دم بنت
قوليلى يا بسنت انتى ولد ولا بنت
_MaGnOn-AmR-dIaB_
سوبر مشرف
سوبر مشرف
_MaGnOn-AmR-dIaB_

ذكر
العمل/الترفيه : _3eSaBt-El-3aNkAbOt_
المزاج : _CoOoOoOl_
البلد : On ThE MoOn

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالجمعة 4 يناير 2008 - 6:45

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mashy afdkom allah tslmi ya m7ro2a lol!
http://MaShY.cOm
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالجمعة 4 يناير 2008 - 6:55

naice ya magnon 3amr naice i like u goo on man.smsm_16v king king
hamzawyyy
مدير المنتدى
مدير المنتدى
hamzawyyy

ذكر
العمل/الترفيه : lawyer
المزاج : هادي

مُساهمةموضوع: والله انا اللي اتحرق دمي   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالجمعة 4 يناير 2008 - 20:46

موضوع زي العسل يا بندق والله

بس بصراحه انا لو باحب واحده عمري ماعمل معاها كل ده

مش هاتحايل عليها علشان اكلمها

ولو كلمتها مش هاعوز اني احرق دمها

لاني لو عملت كده انا اصلا هايتحرق دمي منها وهاولع فيها علي طوووووووووووووووول lol! lol! lol! lol!
heba
مشرف تحت التدريب
مشرف تحت التدريب
heba

انثى
العمل/الترفيه : مفيش حاجة
المزاج : عصبية مووووووووووووووووووووت

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالأحد 6 يناير 2008 - 23:01

علي فكرة وصفة حرق الم دي جااامدة بس البنت مش محتاجة كل ده علشان يتحرق دمهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وبعدين ممكن تريح دماغك وبدل متحرق دمك انت متكلمهاش ولة اي Question pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
سجى الليل
صاحب برونزى
صاحب برونزى
سجى الليل

انثى
العمل/الترفيه : اخصائية تخاطب
المزاج : هاديء جدا
البلد : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالجمعة 25 يناير 2008 - 2:42

انتى يا بندقة مشكلة lol! lol!
كنت فاكرة ان مفيش حد فى رزالتى طلعتى ارزل منىههههههههههه
على فكرة انا بهرج معاكى
جميل جدااااااااااااااا
bond2aaa
مدير المنتدى
مدير المنتدى
bond2aaa

انثى
العمل/الترفيه : طالبه تتمنى التخرج
المزاج : مطرئعه

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت   ازاى تحرق دم اى بنت I_icon_minitimeالأحد 27 يناير 2008 - 18:36

والله انا مش غلسه
بس بجيب مواضيغ بتعجبنى ولذيذة فى نفس الوقت
عشان نضحك وانعلق عليهم مع بعض
وبعدين يا مجنون انا مش محروقه لان محدش بسهوله بيحرق دمي
https://as7aap-ll2pad.ahlamontada.com

ازاى تحرق دم اى بنت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-