as7aap-ll2pad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى بيضم كل ما تتمناه من اخبار فن ورياضه وكل ما يهمنا شباب وبنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حسه انى هيست خلااااااااااااااص؟هههههه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملاك
صاحب جديد
صاحب جديد
ملاك

انثى

حسه انى هيست خلااااااااااااااص؟هههههه Empty
مُساهمةموضوع: حسه انى هيست خلااااااااااااااص؟هههههه   حسه انى هيست خلااااااااااااااص؟هههههه I_icon_minitimeالأحد 8 يونيو 2008 - 3:39

سلااااااااااااااااااااااموز لاحلى جايز هنا وحشنى بغبااااااااااااااء اوى ده اولا وبما انى بقالى العديد والعديد من الشهور لم ادخل فاحب افضفض وارغى والكلك معاكو ونستقل اول اتصال تليفونى ونقول الوووووووو ......... الله الو ايه انا نسيت انا بكتب مش بكلم اذاعه الشرق الاوسط ههههه عموما حاقولكوا على اخر الاخبار لانكوا واضح انكوا مش بتاابعوا جرائد انتشر مرض خطير اوى اوى اوى مش بيقولو اسمه الشباب اللى بيضحكوا على البنات ولقد على قد سمعى يعنى برضه انه خطير اوى وقد اودى بحياه الكثير من الجنسين ولم يكتشف منشا هذا المرض الخطير ولم يعرف حقيقه هل يصنف كميكروب او فيروس واعلنت الحكومه رسميا بذل كل المساعى لتدارك هذا المرض الخطير هه يا احلى شباب ايه رايكوا انا عن نفسى اصبت بالمرض العضال ده بس الحمد لله اخدونى اقرب مستشفى واخدت المصل المضاد واتلحقت احمدك يا رب المهم بقى فى الخبر ان اسبابه مجهوله لكن انا فى رايى ان رغيف العيش هو المشكله بصراحه كده وخلونا نتكلم بصراحه اه انا شايفه ان المشكله فى الرغيف ولا ايه اقولكوا ازاى دلوقتى الواد من دول بيقف فى الفرن كتير اوى طب قولى انت بقى لما بيقف4 ساعات يرجع ينام يكون نفسه امتى بقى ويتجوز ازاى فهو بيضرب عصفورين بحجر يمشى مع بنت ياكل من وراها عيش يستغفلها يعنى وكمان يتجوزها او ميتجوزهاش مش فارقه وسلام بقى اشوفكوا بعدين
Ma@aSoOoOo
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Ma@aSoOoOo

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : عصبى احيانا وهادى جدا احيانا اخرى

مُساهمةموضوع: رد: حسه انى هيست خلااااااااااااااص؟هههههه   حسه انى هيست خلااااااااااااااص؟هههههه I_icon_minitimeالجمعة 20 يونيو 2008 - 5:50

كده يا ملاك منك لله اهى البنات هتفهم وهتقطعى علينا رزقنا يلا بئا الوحيد يشوف رزقه فى حتة تانى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه lol!
hamzawyyy
مدير المنتدى
مدير المنتدى
hamzawyyy

ذكر
العمل/الترفيه : lawyer
المزاج : هادي

مُساهمةموضوع: رغي كالعاده ...... بس ده اللي حصل   حسه انى هيست خلااااااااااااااص؟هههههه I_icon_minitimeالأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 17:40

السلام عليكم ورحمه الله
رديت ع الموضوع ده متاخر قوي بصراحه لاني مش اعرف ان ملاك لسه بتنور المنتدي بتاعنا

احب اسال الكل سؤال ياريت اي حد يعرف ليه اجابه يقولها وبصراحه شديده وانتي اولهم يا ملاك لو نورتي المنتدي تاني ويارب تنوريه والحمد لله انك بخير

السؤال يا جماعه هو

لو واحد حب واحده وهو ف موقف مايسمحش له انه يتقدم يخطبها
وافق يقابل احد افراد العيله وهي والدتها
والدتها لما شافت انه جد رفضت تقابله ورفعت الموضوع لوالدها
اللي بدوره طبعا مش هايقبل الا الاتجاه الصح قوي قوي قوي وهو التقدم من الباب زي ما ملاك بتقول وطبعا عنده حق
الشاب وافق يكلمه ويتفاهم معاه مع انه متاكد من ان الموقف متأزم جدا ومافيش اي حل وسط طالما وصلت للاب
وطبعا قابله اللي كان بيتوقعه حل واحد عند الاب وهو التقدم للخطوبه
ظروف ماتسمحش شاب لسه متخرج من الجامعه بلا اي وظيفه وبلا اي مؤهل يخليه يدخل بيت محترم
ماعندوش اي دافع انه يكلم اهله ف موضوع زي ده لانه طبعا علي الابيض واقل حاجه هاتتقاله بطل لعب عيال
قال لحبيبته الكلام ده
هي وثقت في كلام اهلها طبعا اللي كله صح
الا ف نقطه واحده
وهي ان الشاب ده بيضحك عليها

فيه حد بيضحك علي واحده وبيستغلها علشان يبص ف عنيها؟؟؟؟......
فيه حد بيستغل واحده ويشوفها اكتر من 4 مرات ومايلمسش اديها ومايفكرش حتي انه يعملها لانه عارف اخلاقها وبيحافظ عليها لنفسه؟؟؟؟....

انا نفسي شايف ان العيب مش منه
ولا منها
ولا من اهلها
الموضوع حصل فيه شويه تسرع صغيرين قوي قوي
لكن حتي لو هو انسان وحش
عمره ماهايكون انسان بالشكل اللي مصوراه ملك للشباب ده

ياريت اي حد عنده تعليق
يقول الشاب ده غلط لما عرف وضعه بالظبط وفهم والدها ووالدها شتمه وعامله معامله مش كويسه وهو رد بكل ادب بنتك اكتر بنت محترمه عرفتها........ واكتر حد اتعلقت بيه ف حياتي..... لكن ما باليد حيله في الوقت الحالي

وعلي قدر اهل العزم تأتي العزائم

وحشتيني قوي علي فكره

حسه انى هيست خلااااااااااااااص؟هههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-