as7aap-ll2pad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى بيضم كل ما تتمناه من اخبار فن ورياضه وكل ما يهمنا شباب وبنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سجى الليل
صاحب برونزى
صاحب برونزى
سجى الليل

انثى
العمل/الترفيه : اخصائية تخاطب
المزاج : هاديء جدا
البلد : القاهرة

لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو  ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد Empty
مُساهمةموضوع: لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد   لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو  ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد I_icon_minitimeالأربعاء 16 أبريل 2008 - 21:43

رسالتى ممكن تكون غريبة شوية وفى مكان مش صح المفروض ان دة يكون مكان لاغانى الشعبية

بس انا بقى مش عايزة يكون كدة ------

يا جماعة اكيد كلنا الحمد للة بنصلى ------ وسعات كتير اوىى لما حد بيكون ضاقت بية الدنيا اوى ويحس انو وحيددد جداا

رغم ان ممكن تكون ناس كتيررر اوى جمبو فاضية ويكاد يكون الفضا دة بيخنق ----------ولما حد بيكون نفسو فى شى ممكن يكون الشيئ دة سهل جدااا

بس صعب اوىىى ان اى حد من البشر يحققههولو -----بيلجئ للة عز وجل

بصوم او بدعاء او بصلى ودى يا جماعة اسمها مناجاة (( يعنى حتى من غير صلى ممكن وانتا ماشى فى الشارع او قعد او اى حاجة تقول يارب بس لو تحققلى كذا وكذا

او نفسى يكون معايا كدذا او انا زعلااان من كذا))))

ربنا الوحيد الى بيسمع سرنا وعمرو ما فضح السر

ربنا الوحيد الى بيدارى علينا مهماااااااااااااا عملنا

وربنا الوحيد الى بيحئئلنا الى مفيش فى البشر ولااااا الكون كلو يقدر يحئئهولنا
ربنا الوحيد الىىى لو صلينا ركعة وكلمنا فيها بعد الركعة بنحس بلراحة

ربنا احسن من اى حبيب او حبيبة لانو بيغفر ودايما بيسامح

اكيد الكلااام دة لكو حفظينو مش بس عارفينو

لاااكن السؤال بقى المهم ربنا سبحانة وتعالى عارف عنا كل دة لاااكن انتا اونتى عارفين احنا عند ربنا اية؟؟؟؟

على فكرة زى محنا بناجى ربنا ربنا كمان بيكلمنا وبيوجة لنا رسايل عارفين ازاى؟؟؟ فى كلمتين بس؟؟

بجد هية ممكن تكون زى لعبة بس واللهى الى يتعود عليها هيلقيها حلوة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وتعرف بيها ربنا عايز يقولك اية وعلى فكرة الكلام دة مش من دماغى ومش تاليفى فى ناس كتير اوى بتعمل كدة

امسك المصحف وغمض عنيك واستغفر ربنا 3 مراتت وانتا بتستغفر استشعر عظمة اللة عز وجل
وانتا لسة مغمض افتح المصحف على اى صفحة ---من النص من الاخر من الول زى ما ايدك تفتح

واول ايتين هتقرائهم هتكون دى رسالة ربنا ليك حاول تفهم لية ربنا خلى ايدك تفتح على الايتين دول بلظبط

وحاول تفهم معناهم كويس

صدقونى واللهى انا بعمل كدة من زمانننن جداااا وسعات بلاقى الايات بدل على حاجة ليها معنى فى حياتى

وبصراحة وسعات لااء
بس الجميل اوىى والى خلاانى اقبل على انى اقلكو موضوع ذى دة

انى بقالى فترة كبيرة جدااا كل ما اعمل الحركة دى افتح على نفس الاااية وبدون اى قصد وعينى تقع على نفس السطور

ولحد دلوقتى مش فاهمة معنى الرسالة دى اية بس اكيد هيكون ليها معنى وهية فى سورة النور

ياريت انتو كلكلو تعملو كدة وباللة عليكو كل واحد لما يعمل كدة يقولى فتح على سورة اية واية كام

وانا كمان هئلكو---
زائر
زائر

لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو  ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد Empty
مُساهمةموضوع: رد: لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد   لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو  ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد I_icon_minitimeالأربعاء 16 أبريل 2008 - 21:50

سجى اليل مشكوره بس فى منتدى العام او فضفضه و شكرا
Ma@aSoOoOo
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Ma@aSoOoOo

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : عصبى احيانا وهادى جدا احيانا اخرى

مُساهمةموضوع: رد: لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد   لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو  ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد I_icon_minitimeالخميس 28 أغسطس 2008 - 23:55

Embarassed ميرسى

لميدو وحمزاوى وماسو ونولفو وسمسم وبندقة وشيمو ومجنون وريمو ومعلش لو كنت نسيت حد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-